Musíš

"Musíš." Přeběhl mi mráz po zádech, až jsem se při tom lehce narovnala. Srdce se na moment zastavilo, zároveň s dechem, a pak prudce natáhlo další krev, rozlévající teplo do všech částí mého těla. Usmála jsem se jako zhypnotizovaná. Chvíli jsem váhala, jestli to přijmout. Mravenčily mi prsty, cukalo to ve mě, ale má provokatérka mi to zatím nedovolila. "Proč? :)" odvětila jsem. "Protože to říkám." Horko začalo rytmickým tepáním proudit přímo do intimních oblastí. Před očima jsem viděla jeho sebevědomý úsměv, sebe, jak k němu zespod oddaně vzhlížím, a tak moc jsem chtěla říct ta správná slova. Byla jsem znovu ztracená, zase v jeho moci. Kdyby tak věděl, jak jen tímto na mě působí. Asi by to nenapsal. Nebo ano? Líbila by se mu tato hra s mocí?

Hledala jsem inspiraci, abych mohla nastartovat fantazii a nasměrovat ji jinam. Chtěla jsem se zaměřit někoho nového. Poprosila jsem lidi na FB, aby mi napsali jedno slovo. Vedlejším úmyslem bylo vybrat si ne slovo, ale člověka, který to slovo napíše. Bohužel mi tak nenapsal nikdo vhodný k fantaziím, a žádné slovo mi nepřišlo jako to správné. Až potom, když K3 napsal MUSÍŠ. Je to vytržené z kontextu, psal mi to v rámci běžnýho přátelskýho pošťuchování, ale bylo to slovo, které ve mě spustilo reakce. Možná od jinýho by to nebylo ono. Možná ještě mám napsat něco o něm. Zatím ve fantaziích měl nevinné role. Kdyby tak byl o 10 let starší (nezadanej a chtěl mě, samozřejmě).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně