Zase vedle

Dnes jsem viděla Odpoutávače. Nebudu ho už přejmenovávat, protože o něm možná už nebudu moc psát. Párkrát mi představy o něm pomohly k orgasmu a doufala jsem, že by mohla vzniknout alespoň ta povídka. Jenže dnes byl celou dobu tréninku nalepenej na telefonu a usmíval se do něj. Takže myslím, že na 90% je někde zamilovanej, nebo skoro čerstvě zadanej. Nebudu fantazírovat o zadaným. Nicméně i tak jsem si ho prohlížela, abych alespoň zjistila, co mě na něm přitahuje, krom toho, co už jsem psala. Má zajímavý oči. Takový ty vystouplejší kosti nad očima, obrovský panenky, a zvláští barvu duhovky. Je podobná té, co mají malý miminka, než se jim diferencuje na nějakou normální. Hezky se usmívá a na tváři se mu dělá roztomilej ďolíček. Asi se mi líbí ten kontrast přísných, tvrdších očí a nevinnýho úsměvu. Líbí se mi i jeho krk. Na to, jak je hubenej ho má docela širokej.
Každopádně teď, když jsem je viděla dva dny po sobě, K3 mi přijde hezčí. Tím svým dokonalým profilem, sebevědomým vystupováním.
Chtěla jsem napsat erotickou povídku. Mam zase stres ze školy a to bývá nejplodnější období. Realita je ale tak nudná, že nemám žádný impuls. Jsem v tom bezmocná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Mohlo se to zvrhnout

Zas ta slušná realita