Kluk z instagramu

Jsem vybíravá. S klukem, co si mě našel na instagramu, jsem se nakonec viděla. Trvalo to dlouho, mockrát jsme se mezitím pohádali. Udělal mi žárlivou scénu, vynadal mi za to, jaká jsem, ale stejně se vždy rozmyslel, že mě chce vidět. Nechápu to. Když tedy opravdu přišel k mojemu autu, v den a čas co jsem mu řekla, že tam budu parkovat, šla jsem se s ním i přes zimu na chvíli projít do parku. Chtěla jsem ho jen vidět  a jet, nebo si alespoň jít sednout někam do tepla na kafe, ale on nechtěl. Nechtěl rande mezi lidma. Přes zprávy mi první vyhrožoval, že mě políbí a naplácá mi, ať chci nebo nechci. Když to začalo vypadat, že se opravdu potkáme, chtěl po mě souhlas. Tak jsem byla zvědavá, jak to nakonec dopadne. Na uvítaní chtěl obejmout. Nechala jsem se, i když mi to přišlo divný. Lehce mě plácl, než jsme šli do toho parku. Jen jsem se tomu usmála. Byla mi zima, jemu taky. Když na mě mluvil, dotýkal se mě. Přitahoval si mě k sobě za pas, občas mi šáhl na zadek a zmáčkl, nebo plácl. Takže ano, odvážil se. A já nechápu sama sebe, že jsem ho nechala. A líbilo se mi to. (Když jsem dojela domů, bála jsem se, že jsem to dostala, jak jsem byla vlhká.) Bránila jsem se trochu, ale opravdu malinko, spíš pro pocit. Není škaredej, ale ani mě nejak vyloženě neokouzlil. Líbí se mi, že se nevzdal, a že si opravdu něco dovolil. Tělo by chtělo víc, ale hlava ví, že to nemá smysl. Tělo nechce jeho, ale to, co dělá. Hlava říká, že bych si s ním nerozuměla. Vzdorovala bych mu každou minutu, neshodneme se v ničem. Pravděpodobně chce jen sex, i když říká že ne. Ví, že hledám spíš vztah. Chtěl po mě, abych za nim dnes přijela. Já to furt cítím tak, že by měl přijet spíš on za mnou. Tak jsme se dnes zase pohádali a končil tím, ať si na výprask hledam někoho jinýho. Jako bych já byla tím, kdo to na začátku chtěl :) Možná už to opravdu vzdal, možná ještě překvapí. Už jsem si myslela asi pětkrát, že je konec. Bylo mi to jedno. Aj teď by mi to bylo jedno. Nejsou v tom city. Spíš mi je líto, že mě takhle nechce někdo z těch, co se mi líbíjou. Pak si umím představit, že bych to nechala zajít dál, i bez vidiny vztahu. Nebo ne?

P.S.
Než jsem tohle odeslala, tak se mi omluvil. To se snad s někým vsadil, že mě dostane. Takovou trpělivost nikdo mít nemůže.

P.S.S. už se těším na příští sobotu, až uvidím, a možná budu masírovat K3.

Komentáře

  1. Pokud to je dominant, Tak je to pěkný debil. Ale tohle já nikdy nepochopím no ... pokud tam není na začátku důvěra a poznání se, tak bych do naplacani atd. nesla. Už jen proto, že ten, kdo to umí a ví , by ti to nikdy nenabídl. Pokud by chtěl takto založeny vztah a ne úlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jsem na 90% jistá, že mě tento kluk chtěl jen do postele. Jen se divím, že se vydržel snažit tak dlouho. Teď, co jsem mu vlastně dala na vybranou - buď se poznat mezi lidma, nebo se už nesejdeme, to vázně na mrtvým bodě. Možná už to vzdal.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně