Udělala jsem to. Risk toho nejdůležitějšího.

Dnes jsem K1 předala dopis, co jsem mu asi před týdnem napsala. Bylo to vlastně "vysvětlení", proč jsem chtěla jeho nošený tričko. Proč jsem chtěla "kousek něho". Vpodstatě tam popisuju jak jsem se do něj zakoukala, co cítím, a že ho chci celýho. Dopis jsem mu předala ve dveřích vlaku. Napsal mi v kolik bude projíždět městem, který mam blízko. Vystoupil, aby si ho převzal, a hned jel dál. Ač jsem si říkala, že to budu brát s klidem, že těch pár vteřin za nějakej stres nestojí, byla jsem napjatá už od rána. A zase jsem si ani netroufla se ho dotknout. I když stál kousek ode mě. Mohla jsem mu alespoň podat ruku, nebo i dat pusu na tvář, nebo rovnou polibek místo dopisu...(to asi ne) ale jak jsem psala dřív, když mi na někom záleží, odvaha odchází, všechno je mnohem těžší.

Asi všichni co to tu čtou, začínají mít zmatek v tom co, a kterýho kluka že to vlastně chci. Mám jasno, i když nemám jasno. Samozřejmě hledám kluka na vztah, ale jsem v takovém období, že bych se spokojila i s klukem na sex, kdy něco dalšího by bylo prostě otevřený. Nejsem schopná jít do mileneckýho poměru s někým, kdo mě dost nepřitahuje. A nepřitahoval by mě nikdo, s kým bych čistě teoreticky nebyla schopná jít i do vztahu. (pokud by to on chtěl)

Vrátila jsem se ke své povídce Bráchové. Tato kapitola, takové intermezzo v příběhu o K, je už uzavřená. Byli to dva bratři, z nichž k jednomu jsem něco cítila a nechápala to (logicky bych po něm toužit neměla, to jen ty oči za všechno můžou), kdežto druhého jsem chtěla "do postele", díky tomu, jaký mi připadal. (Na vztah spíš nevhodný, ale drzý a horkokrevný.) Už nechci.

S K je to podobné. S K1 chci vztah, i když podle charakteristik znamení je absolutně tím nejhorším, co by mohlo být :D ale nevnímám to tak. Chci to poznat. Třeba mám prostě chvíli být s absolutně nevhodným klukem :) Zamilovala jsem se. Pak se to utlumilo, když mě furt jen přehlížel, pak znovu vrátilo. Ještě to ničím definitivně neuzavřel, a ve mě to nestihlo umřít.
K2 je pro mě jen objektem na fantazie. Necítím potřebu se o něj snažit, nebo něco uzavírat. Kdyby chtěl, asi by mě dokázal svýst. Nicméně, fantazie mi docela stačej.
K3 je taky absolutně nevhodnej na vztah, a tady si to uvědomuju tak dobře, že jsem o něm vždy přemýšlela spíš jen jako o klukovi "na hraní". I to je trošku nevhodný. Kdyby byl o 5 let starší, byl by na vztah dokonalej :)

Když píšu o někom jiném než těchto, pak to jsou náhodné známosti. Kde chvíli doufám, že bych mohla potkat někoho normálního, kdo by mě chtěl a já mohla chtít jeho. Nicméně nikdy nedostanou ani polovinu pozornosti, kterou má každý z těch pěti jmenovaných. Vpodstatě mě nikdo jiný nezajímá.

Závěr? Pokud mi to K1 uzavře, pak bych se měla zúčastnit nějaké hromadnější akce na více dní, kde bych poznala další chlapy nějak blíž. Mohla je pozorovat. Udělám si vlastní soustředění, a pozvu si tam někoho zajímavýho :D Po týdnu v kruhu stejných lidí je vždy jeden lepší, než ostatní.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně