Judista podruhé a tričko K1

Judista přišel. Vlastně přijel. Prý jel do Prahy jen kvůli těm mojim závodům, aby mě tam potkal. První, nebo vlastně druhý dojem? Je to pěknej kluk. Byl ze mě trochu nervózní :) ale i když nebyl nějak vyloženě drzej, snažil se urvat si mě na chvíli pro sebe. Prostě jen nebyl ve "svým" prostředí, ale v mým. Aby to nebylo moc jednoduchý, komplikovaly mi to dvě situace – ve stejné místnosti byl i K1, kterej možná ani nebyl hezčí, ale aj tak mě víc přitahoval. Má prostě něco v sobě. Takže k judistovi jsem si držela trochu odstup. No a druhá věc, byl tam můj bývalý, kterýho prostě vždy budu mít ráda, i když vztah beru za uzavřený. Nechtěla jsem mu ubližovat tím, že se před ním budu seznamovat s jiným klukem. Přitom nakonec jsem z toho bruslila až na poslední chvíli. Šli jsme po závodech hromadně na večeří, a on (judista) s nama. Měl jet dřív domů, tak jsem říkala ať si tam s nama dá čaj a pak pojede. Počítala jsem, že než se najím, tak on už bude pryč a já si budu moct svoje pocity z něj sama nějak vyhodnotit. Jenže on si chtěl posunout spoj odjezdu tak, aby jel zároveň se mnou, a měl tak tu chvilku o samotě. Tedy počkal až dojím. Najednou jsem nevěděla co s tím. Už to skoro vypadalo, že s ním půjdu na ubytovnu a pak na vlak. Necítila jsem se připravená na to, odolávat, nebo ještě hůř neodolávat tomu, co by se mohlo dít o samotě. Na druhou stranu poznala bych čeho je schopnej a na co si troufne, když kolem není tlupa lidí, který já znám a on ne. Protože jsem ale bývalýmu slíbila, že s ním po večeři dám ještě kafe, než mě odveze na vlak, tak jsem nakonec Judistovi řekla, že se omlouvám, ale ať jede tím spojem dřív. Pochopil pak, že měl tu "čest" potkat se s mým bývalým, a logicky mu to vadilo. No, uvidíme, jaký to bude mít důsledky. Zatím píše, že mu se mnou jinak bylo dobře.

Zjistila jsem, že by K1 nevadilo mi dat svoje tričko. :) tak jsme rovnou domluvili sázku. Jenže, on ji chce realizovat až v lednu, což se mi moc nelíbí. Chci to tričko hned. Zkusím ho ještě překecat, aby do toho šel už příští víkend. Proč sakra až v lednu? Má to mít nějakej smysl? Mam čekat? Možná by mi ho dal i jen tak.
Díky jednomu klukovi jsem objevila fotku, kde se K1 líbá s nějakou holkou. První pocit byl sice negativní, ale pak se to otočilo. Zkoumala jsem ty tři fotky s nima... sice ta holka vypadala, že má dokonalý velký prsa, jaký já nikdy mít nebudu, ale byla přirozená, a hlavně – vypadalo to, že ji víc zajímá její pití, než on. Kdežto on vypadal docela majetnicky a sebejistě. (určitě on sbalil ji, ne naopak) Ty fotky klidně mohly vzniknout jen z jednovečerního flirtu. Buď ho ta holka ani moc nechtěla, nebo se líbla poprvé v živote. No a závěr? Chci aby se mě někdy taky takhle dotýkal. Klidně pro jednovečerní flirt, kdyby to jinak nešlo. Jen já bych se ho rozhodně dotýkala víc než ona. (nevím teda, co následovalo po fotkách)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně